Re: Problemy po update'cie biosu? (soltek sl 75 drv4)

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 09:00:16 MET DST

ok. jeszcze jedno dodatkowe pytanko. jak juz wspomnialem mam 768mb ramu
czyli 256mb @ 266 cl2 i 512mb @ 400 cl3 wszystko to chodzi na 266 cl2.

I testowałem to memtestem (przy ustawieniach by SPD) i dodatkowym ustawieniu
"system performance: normal (w tym samym menu gdzie jest ustawienie zegarow
ramu) i było ok.

jednakze przy ustawieniu na fastest (a jest jeszcze fast i faster miedzy
tymi) na 238MB wyskakiwało mnostwo błedów. wykryłem ze to ta mniejsza kosc
robi te bledy, a ta 512 jest ok.
(najgorze ze jak siedzi teraz sama t tez sa problemy z windą - ale to juz
chyba tylko reinstal pomoze, tak sie pomieszalo w niej:)

Czy jest mozliwe ze memtest jest zbyt mało czuły zeby wykryc jakies małe
trwałe bledy, ktore sie potem beda w systemie ujawniały? (dodamze w trybie
normal, obie kosci były testowanie przez cała noc na wszystkich 12 testach i
bylo ok).
Co o tym sądzić?