Re: pytanie o 486

Autor: Jan Kozlowski <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 00:51:57 MET DST

On N 06 cze 2004 11:07:23p "Adrian S." <adriansocho__@tlen.pl> wrote in
news:ca0182$e7d$1@nemesis.news.tpi.pl

> i mam następujące pytanie : czy możliwe, że ta płyta główna nie
> obsługuje cdromów *wogóle* ?

Po prostu nie da sie zbotoowac z cd-romu, co w przypadku tak starej plyty
wcale nie jest dziwne. Pamietam, ze ja z ta opcja spotkalem sie dopiero
gdzies w okolicach Pentium-Pentium2. Jak chcesz zainstalowac system z
plyty to najpierw zapodaj jakies drivery pod DOS-a (pewnie wystarczy
cdrom.sys i mscdex.exe).

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]