Re: Wiecej RAM a spowolnienie kompa ??

Autor: Avatar <Albus.Dumbledore_at_Hogwarts.co.uk>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 00:21:52 MET DST

Halo, Obywatelu Radosław Sokół, to wam z teczki wypadło:
> No to teraz załaduj plik o rozmiarze 1 GiB ;)

Wiesz... Może i nie jestem autorytet, ale wydaje mi sie że obciążenie
kompa jednocześnie renderingiem animacji 3D @ 1200x760 i odtwarzanie
muzyki z kilkoma aplikacjami sieciowymi i otwartym obrazkiem w Adobe
Photoshop 7.0 ( który jako jedyny pluje sie o brak swapa)nie jest małe...
I ja nie Zauważyłem różnicy... Jesli nie widać róznicy, to po co
przepłacać? :P No bo po co mam Winshitowi dać 1.2 GB Swapa? Poza tym
chyba pamięć jest szybsza od dysku, to w jaki sposób swap dodaje
wydajności? Pamiętasz może Linka do tej dyskusji?

--
 / I'm root if you see me laughing, you better have backups.\