Re: Barracuda III piszczy

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 23:05:47 MET DST

"Marco" <notrue@interia.pl> napisal (-a):

> nie sądzę, żeby uznali to za powód do reklamacji

no właśnie tego samego się obawiam, ale jak już przerzucę swoje
dane gdzieś (jeszcze nie wiem gdzie) i jak już zaniosę dysk do
serwisu, to wolałbym, żeby podjęli jakąś akcję... Na pewno nie
jest to obiaw normalny - tak nie było, więc coś się stało...

Piszczenie zwłaszcza wieczorem jest mocno dokuczliwe...

Czy ktoś miał podobne przypadki? Jakie są w takim przypadku
szanse na pozytywne załatwienie całej sprawy? Tak wogóle to ja
już sam nie wiem, co mam z tym zrobić :->

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |