Toshiba 4010CDS i trackpoint

Autor: Michał Paczkowski <sasdasda_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 22:26:42 MET DST

Witam
Mam problem z trackpointem w laptopie Toshiba 4010CDS. Kursor myszy sam
przesuwa się w lewo lub w prawo bez dotykania go. Przed chwilą włączyłem go
i po jakiejś minucie kursor sam przesunął sie z 3cm w lewo, potem do oporu w
prawo, a po kilku minutach z powrotem do oporu w lewo :(. Jeśli mu nie
odbija, to działa poprawnie. System był przeinstalowany, więc problem softu
raczej wykluczam, szczególnie, że na zewnętrznej myszce wszystko chodzi ok
:( Co może być tego przyczyną? Jest to standardowe uszkodzenie trackpointa?
I jeszcze jedno pytanie: jak wejść do biosu tego laptopa, by wyłączyć ten
wskaźnik. Zainstalowałem sobie sterowanie kursorem z klawiatury, ale to nic
nie daje, jak kursor sam sie przesunie w bok :( Co z tym można zrobić?
jakieś rady?

Pozdrawiam