laptop???

Autor: Bartas <kretikk_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 20:27:38 MET DST

Witam

Chcę kupić laptopa, ale potrzebuje paru porad. Nie wiem na co zwracać
większa
uwage, a co jest mniej ważne? Jakie firmy są najlepsze??? Może jakies
linki.
Czy to prawda że w USA sa tańsze laptopy niż w Europie??
Słyszałem że w laptopie ważna jest pamięć, ponieważ nawet karta graficzna z
niej korzysta i że na laptopie moge zapomniec o graniu w gierki z bardziej
skomplikowaną grafiką :(( Jaka karte graficzna proponujecie???
Słyszałem także że laptopy z prockiem powyżej 2,5 GHz głośno chodzę
(wentylator przez cały czas chodzi).
Czy to prawda?

Pozdrawiam