Re: Jaki zestaw na Intel-u???

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 12:31:37 MET DST

Użytkownik "azbest" napisał w wiadomości
> celeron...
> nie wiem jak u was, ale ja zauwazylem ze najnowsze zestawy z Celeronami
> sa potwornie wolne - mowa oczywiscie o Windowsie XP HE.

Cóż Celeron z małą ilością cache'u L1 i L2 nigdy nie należał do demonów
prędkości...

> Dlatego po raz pierwszy przerzucilem sie na Pentium, zamiast Celeronow.
> Przy obecnym zestawie: Asus P4P800 z P4 2,8 i 1 GB ram dziala wysmienicie
XP
> Wiec raczej jezeli do biura, to niech bedzie P4, ot moja mala
> propozycja. Obecnie sprzedawane przetrwaja moze jeszcze dwa wydania

Zaproponowałem taki zestaw ze względu na to, ze nie zostały podane limity
cenowo - wydajnościowe... ;)

> A biuro jak to biuro - zawsze bedzie jakis nowy program z typu pamiecio,
> lub zasobozernych. Pare razy sie wpakowalem w firmach, wiec uwierz,
> tylko Pentium, ram to 512 na dzien dobry - z czasem mozna dolozyc

A jak na P4 to może coś takiego:

Abit IS7-E ~410pln
Pentium4 2.4Ghz HT ~865pln
Spire QuieTude IV ~65pln
2x256MB TwinmosDDR 400 ~464pln
HIS Radeon 9200 64MB 128bit ~280pln
Maxtor 80GB 8MB Cache ~344pln
ModeCom Platinum ~170pln
CDRW Teac 52x/24x/52x ~175pln

TOTAL: 2773pln

To już będzie chyba wydajniejsze od Celka ;)

Pozdrawiam, Wojtek H.