Re: Jaki zestaw na Intel-u???

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 23:21:51 MET DST

Wojtek H. napisał(a):

> Asus P4PE-X GOLD Lan ~299pln
> Celeron 2.6Ghz BOX ~424pln
> 1x512MB DDR 400 ~369pln
> HIS Radeon 9200 64MB 128bit ~280pln
> Maxtor 80GB 8MB Cache ~344pln
> ModeCom Platinum ~170pln

celeron...
nie wiem jak u was, ale ja zauwazylem ze najnowsze zestawy z Celeronami
sa potwornie wolne - mowa oczywiscie o Windowsie XP HE.
Nie jest to wina pamieci (caly czas jest co nieco wolnej), ani dysku
(7200obr).
Jak zasiadalem nad kilkoma, to nawet po wylaczeniu "wodotryskow" i
dopasowaniu wygladu do 98-ki nadal nic sie nie poprawilo. Strasznie
wolne uruchamianie programow, przesuwanie okienek, itp.

Dlatego po raz pierwszy przerzucilem sie na Pentium, zamiast Celeronow.
Przy obecnym zestawie: Asus P4P800 z P4 2,8 i 1 GB ram dziala wysmienicie XP
Wiec raczej jezeli do biura, to niech bedzie P4, ot moja mala
propozycja. Obecnie sprzedawane przetrwaja moze jeszcze dwa wydania
Windowsow ;)
A biuro jak to biuro - zawsze bedzie jakis nowy program z typu pamiecio,
lub zasobozernych. Pare razy sie wpakowalem w firmach, wiec uwierz,
tylko Pentium, ram to 512 na dzien dobry - z czasem mozna dolozyc