Re: Zasilacz Dual Fan - JAK???

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 12:10:48 MET DST

Użytkownik Hubert napisał:

> Na to, ze powinien byc wewnetrznym wentylatorem do dolu
> moglby tez wskazywac uklad napisow i nalepek na zasilaczu,
> ale chcialem sie upewnic ze wzgledu na w/w sprzecznosci w informacji.

Wentylator musi być "na dole". Jaką masz obudowę, że pomiędzy zasilaczem
a płytą na górze masz tyle miejsca, że powietrze ma swobodny dostęp? U
mnie przed tym wiatrakiem jest radiator od procka, w odległości tak z 3
cm. Powietrze nie ma swobodnego przepływu. Z tego powodu z obudowy
wydobywa się straszny szum i wentylator jest dodatkowo obciążony. Musze
teraz zmienić obudowę na wyrzszą bo kiedys w czasie "konserwacji" kompa
wyciągnąłem zasilacz na zewnątrz i okazało się, że prawie nie słychać,
że chodzi.

ArD