Re: zestaw kina domowego

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 12:08:40 MET DST

In the begining there were darkness. And then Marcin, on nie 6. czerwca 2004
11:42 in article <c9uoun$7to$1@news.onet.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> witam chciałbym się dowiedzieć jaki jest najlepszy zestaw głosników do
> kina domowego do 400 zł

To chyba raczej niezbyt dobra grupa... Chyba ze zamierzasz podpia do kina
domowego jakis 'pecetowy' zestaw glosnikow, ale to chyba nie do konca to
samo... Zreszta nie wiem, bo nie jestem ekspertem

--
what's the number to 911?
pozdrawiam