Re: notebook do 4000 zl

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 09:32:56 MET DST

> Witam
> Jestem szczęśliwym posiadaczem tejże Toshiby. Jest naprawdę niezła - jest to
> chyba najtańczy markowy sprże jaki można
> dostać. Wszystko śmiga aż miło.
No, ja mysle. Toshiba zawsze byla znana z dobrej jakosci, wiec z tym
notebookiem nie powinno byc problemow.

> Co do baterii to kolega, który twierdzi, że 3h na nowych to mało - myli się.
> Nie każdego stać na Centrino a notebook
> bez centrino powyżej 3h nie pociągnie - no chyba żeby go włączyć i nic na
> nim nie robić.
No wlasnie, praca na bateriach tylko w wypadku centrino i procesorow
transmeta (np. efficeon) jest zadowalajaca, a w pozostalych
przypadkach raczej codow nie mozna oczekiwac, ale jakos to mi nie
przeszkadza.

> Pozdrawiam
> Łukasz

pozdr. Marcin