Re: notebook do 4000 zl

Autor: Łukasz Downar <sirdoniu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Jun 2004 - 01:31:36 MET DST

Użytkownik "Marcin" <mach82@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1em5066j5n1bh$.1iw9xinplv3on$.dlg@40tude.net...

> Dzieki za pomoc ale juz znalazlem Toshibe w cenie 3999 z win xp
> http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=9542&sid=6
> pozdr. Marcin

Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem tejże Toshiby. Jest naprawdę niezła - jest to
chyba najtańczy markowy sprże jaki można
dostać. Wszystko śmiga aż miło.
Co do baterii to kolega, który twierdzi, że 3h na nowych to mało - myli się.
Nie każdego stać na Centrino a notebook
bez centrino powyżej 3h nie pociągnie - no chyba żeby go włączyć i nic na
nim nie robić.
Moja Toshibka przy normalnej pracy (Office, Internet) wytrzymuje ok.2h -
więcej nie da rady i niech mi ktoś bajek nie opowiada, że na Celeronie
wyciśnie więcej.

Pozdrawiam
Łukasz