Re: compaq na BX

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 23:28:29 MET DST

Irek wrote:

> sprawdzilem BIOS. znalazlem cos takiego co wg mnie jest odpowiedzialne za
> wlaczanie kompa: Energy Saver Options -> Powe Button -> ( i tu opcje) Normal
> Off/On lub Suspend/Wakeup.

Szukaj dalej, bo to nie to: znalazłeś co ma zrobić komp, po naciśnięciu
tego przycisku, gdy jest on WŁĄCZONY, a miałeś znaleźć opcje, co ma
zrobić komp, po podłączeniu do zasilania - jak znajdziesz coś w stylu:
"PowerUp Time", to będziesz blisko ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|