Re: compaq na BX

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 14:25:31 MET DST

"Irek" <hylos@wp.pl> wrote in news:c9p8ct$j73$1@atlantis.news.tpi.pl:

/ciach..../

> Wlaczniki power oczywiscie sa sprawne -
> zreszta nawet jak ich nie wpinam to plyta staruje sama.

A jak juz wystartuje, a Ty wcisniesz wlacznik/zewrzesz piny odp. za
wlacznik to komputer sie wylacza ?

> Prosze o
> jakies wskazowki bo nie wiem czy mam reklamowac plyte czy moze to jest
> cecha compaqa

Pewnie trzeba pogrzebac w BIOSie, tak jak pisza przedmowcy. Powiedz jeszcze
(choc ma to chyba maly zwiazek ze sprawa) - czy do pinow na plycie
podlaczasz (nie)standardowa pojedyncza wtyczke Compaq czy tradycyjne
wtyczki power/led itp. ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail