Re: DVD 9.4 GB

Autor: <robbix1_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 17:44:49 MET DST

> Widzę, że kuszą cię nagrywarki "dual layer". Sony DRU-700 ma kosztować 200,-
> euro.

Dzięki za odpowiedź i wskazówki. Muszę przyznać, że nie interesuje mnie
kopiowanie filmów (te w DivXie zupełnie mi wystarczą). Duży rozmiar nośnika
chcę wykorzystać na dane komputerowe (zdjęcia ogromnych rozdzielczości itp. -
potrzebne mi to jest w pracy). 4.7 GB to moim zdaniem troszkę za mało, stąd
pytanie o płyty 9.4.
pozdrawiam
rob