Re: Thoroughbred czy Thorton?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 11:15:28 MET DST

Użytkownik "Loo" <monsterjojo@NOSPAM.op.pl> napisał w wiadomości
news:c9ru7m$3o3$1@opal.icpnet.pl...
> Witam, chcialbym zapytac, jaka jest roznica miedzy Athlonem XP 2400+
> Thoroughbredem i Thortonem.

Skoro nie podkręcasz to różnica jest żadna. Ewentualnie, Thoorton to nowszy
rdzeń i nie na wszystkich płytach działa. Więc jeśli w "Cpu Support List"
nie jest explicite napisane że wspiera 2400+ w obu wersjach to
"bezpieczniej" jest kupić TB.

>. Moja plyta glowna to Shuttle Ak32, mam racje
> myslac, ze lepsze procesory niz te dwa wymienione nie rusza na niej?

Nie wiem czy nawet te ruszą. Nie podałeś żadnego dodatkowego oznaczenia
płyty więc jest to zapewne wersja 1.x, a te wspierają tylko XP-ki Palomino
do 2100+. Dopiero Shittle Ak32 ver. 2.x i 3.x wspierają 2400+. Najprościej
wymień mobo na np. Asrocka K7S8X (ok. 140zł) - pod każdym względem lepszy od
tego Shittle'a a działa do 3000+