Thoroughbred czy Thorton?

Autor: Loo <monsterjojo_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 09:54:26 MET DST

Witam, chcialbym zapytac, jaka jest roznica miedzy Athlonem XP 2400+
Thoroughbredem i Thortonem. Chyba Thorton jest lepszy (wnioskuje po tym,
ze drozszy), ale niestety nie moge znalezc go w boxie, a zalezy mi na
trzyletniej gwarancji. Moja plyta glowna to Shuttle Ak32, mam racje
myslac, ze lepsze procesory niz te dwa wymienione nie rusza na niej?

pzdr. L.