Re: Dziwne resety - gdzie szukać problemu ?

Autor: Maciek Bartnik <mbartnik_at_bezspamu.polbox.com>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 01:41:43 MET DST

Dnia 2004-06-04 16:35, Użytkownik Pawel S napisał:
> Drukarka jest podłączona do _komputera_ a nie do UPS-a. Do UPS-a
> podpiąłem stacje roboczą i monitor. W zasilaczu od komputera jest
> wejście na dodatkowe zasilanie. I tu podpiąłem drukarkę - wtyczka jest
> taka nietypowa (żeńskie wejście).
Czyli drukarka też jest podpięta do UPS'a tylko trochę na opak. To
dodatkowe gniazdo w zasilaczu miało służyć do zasilania monitora.
Podłącz drukarkę do zwykłego gniazdka, niech nie obciąża UPS'a -
przecież przy zaniku napięcia nie będzie chyba nic drukowane?? Czy ta
drukarka to przypadkiem nie laser?

> Szkoda że nie bardzo mam jak zasymulować zanik prądu :D Wtedy by sie
> wyjaśniło na 100 % co gdzie nie tak jest.
Wyciągnij kabel zasilający UPS z gniazdka i masz zanik :-]

--
Pozdrawiam
Maciek  / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /