Re: compaq na BX

Autor: Irek <hylosWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 22:45:37 MET DST

> Tzw. firmowe płyty główne maja strasznie pokopane piny do których
> podłączasz przyciski obudowy. Ja kiedyś walczyłem z płytą Siemens-Nixford
> i powiem szczerze, nie chciałbym więcej przez to przechodzić. Na płycie
> zero oznaczeń, w sieci żadnych informacji. Zwróć się z prośbą do
> sprzedawcy aby udostępnił ci właściwy rozkład pinów bo obstawiam, że
> obecnie tu leży problem, tzn. wciskając przycisk zasilania zwierasz po
> prostu nie te piny co trzeba.
> Na przyszłość unikaj kupowania zarówno płyt jak i całych komputerów tzw.
> firmowych.
> [...]

Co do oznaczen tego Compaqa to nie jest zle - wszystko jest opisane na
plycie, podlaczenie jest wiec dosyc proste. Problem wydaje mi sie lezy po
stronie Biosu. Odnosnie Siemensa to tez niedawno skladalem na BX i musze
powiedziec ze zero problemow, jedynie brak resetu troche mnie zmylil. Fakt
ze ciezko znalezc cos w sieci nawet na stronach producenta ale w przypadku
starszych plyt win98, 2000 bez problemow instaluje sie

Irek