Do znawcow serwisantow HP3P

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 10:30:11 MET DST

Witam

Mam takowa drukareczke ale jest problem nie moge sobie z nm
poradzic.Drukarka drukuje dobrze ale jest problem z wypuszczaniem
papieru.Zgornego podajnika pod koniec kartki zaczyna ja zaginac a jak
ustawie aby wypuszczala kartki z przodu to jest ok.Co to moze byc i jak to
naprawic mam druga na czesci ale nie mam pomyslu.Znam sie doskonale na
Lexmarkach a na HP slabo.

Mirek