Re: gwarancja na Athlony

Autor: Ireneusz Kaczmarek <kaczm77_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 17:34:11 MET DST

Użytkownik "wieniuszka" <wieniuszka@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c9nhd3$559$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> ile miesięcy gwarancji daje na swoje procesory AMD? Bo składam komputer
dla
> znajomych i w cennikach widze, ze mają one 12 miesięcy gwarancji, a na
> gwarancji do swojego Athlona (XP 2000+ kupiony pod koniec listopada 2003)
> mam 24 miesiące gwarancji zapisane.
> Od czego to zależy?

Generalna uwaga dla wszystkich klientow jest taka.

Jakakolwiek rzecz kupujecie, gdziekolwiek kupujecie - bierzcie FAKTURY. A
nie te paragoniki ktrore wyblakaja po kilku miesiacach a po roku nie
pozostaje sladu.

Od 01.2003r obowiązuje WSZYSTKICH sprzedawców i klientow "nowe" prawo
konumenckie - które gwarantuje klientowi 24 MIESIĄCE na KAZDY TOWAR, z
tytułu niezgodności z umową. Oczywiscie przyczyna usterki musi byc po
stronie towaru a nie niewłaściwej obsługi czy traktowania (o/c).

Gwarancja producenta to jedna sprawa, a ODPOWIEDZIALNOSC sprzedawcy to druga
sprawa. Trwa ona 2 lata. Nie dajcie sie robic w balona. Dla kazdego polecam
strone federacji konsumentów. Tam też jest do pobrania rozporządzenie na
którym możecie sie opierac. (sam mam takie w torbie, i nie jedne drzwi sie
otwarły).

Co do... "w cenniku bylo 12 mc. " Pamietajcie ze kazda umowa zawarta wbrew
obowiazującym przepisom prawa jest NIEWAŻNA z mocy samego prawa. A poza tym,
we wszystkich cennikach jest dopisane, iż "cennik nie jest ofertą w mysl
prawa handlowego". Oni sie ubezpieczaja !!! ale my z tego samego faktu mamy
też swoje korzyści.

Pozdrawiam wszystkich klientów. :)

IK

ps. mamy w sumie 1 rok, kiedy klienci moga sie powoływac na niezgodnosc
towaru z umowa. (cały 2003 -kto kupował - reklamowal na tzw "gwarancji".
ps2. Ja sam mam juz nowa płyte główna ;>