Re: compaq na BX

Autor: Irek <hylosWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jun 2004 - 17:01:02 MET DST

witam,

sprawdzilem BIOS. znalazlem cos takiego co wg mnie jest odpowiedzialne za
wlaczanie kompa: Energy Saver Options -> Powe Button -> ( i tu opcje) Normal
Off/On lub Suspend/Wakeup.
Domyslnie bylo na Suspendm ja zmienilem na Normal, ale to nic nie pomoglo
:( Dodam ze po wlaczeniu kompa nie mozna go tez wylaczyc przyciskiem power -
na kompie nie mam zadnego systemu - wiec jest tak jakby w dosie - wiec bez
problemow powinien sie wylaczyc przyciskiem Power.
Moze jakies dalsze propozycje :) ja ze swojej strony wpadlem na pomysl na
wyciagniecie baterii - poczekam pare godzin moze cos sie poprawi ( kiedys
mialem Gigabyte z pochrzanionym dualbiosem i taki odpoczynek Biosu od
baterii pomogl )

Irek