Re: Creative GigaWorks 7.1 S750 + SB Audigy 2 ZS

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 23:50:29 MET DST

> Bo GigaWorks to taki lepszy MegaWorks :)
> Skoro mówisz że mniejszy zestaw Mega powala to ten Giga będzie jeszcze
> lepszy :) No nic chyba się zdecydowałem :)

Megaworks w porownaniu do "super kina domowego z MediaMarktu za 1999zl" gra
jak sprzet estradowy w porownaiu do jamnika na kasety...
Mam nadzieje ze bedziesz milo zaskoczony, daj znac jak kupisz i jakie
wrazenia, bo tez sie zastawawiam nad gigaworks-em, tylko cena jak narazie
odstrasza, moze jakis uzywany sie znajdzie? za swojego uzywanego Megaworksa
dalem 900 i sadze ze to swietna cena.

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319