Re: Creative GigaWorks 7.1 S750 + SB Audigy 2 ZS

Autor: Jormungandur <ati_at_WYTNIJpoprostu.net>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 16:44:44 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@sibi.cfu.com.pl> napisał w wiadomości
news:c9n1j7$3da$1@nemesis.news.tpi.pl...

> gigaworks nieznam, ale mialem przez pewien czas MegaWorks
> (cambridge/creative) i naprawde powalaly.

Bo GigaWorks to taki lepszy MegaWorks :)

> Tylko pytanie czy potrzebujesz te 7+1, czy wystarczy ci 5+1 ?

Chciałem kupić trochę przyszłościowo, z resztą dobre głośniki 5.1 też
kosztują nie mało, a ten SB 2 ZS podobno bardzo się nadaje do takiego
zestawu (S750)

> co do karty, to bym nie szalal na 2ZS tylko zobaczyl jak gra stary
> poczciwy LIVE 5.1 za 50zl z "alternatywnymi" sterownikami (roznica od
> oryginalu jest znaczna)

Wolę coś nowszego z pozłacanymi koncówkami (to nie jest zestaw na 3 miesiące
:) oraz fire-wire mi się przyda, a mam mało wolnych złączy PCI na osobny
kontroler, z resztą jak pisałem wyżej ten ZS bardzo się nadaje do 7.1.

Skoro mówisz że mniejszy zestaw Mega powala to ten Giga będzie jeszcze
lepszy :) No nic chyba się zdecydowałem :)

--
[ Intel & ATI Fanatic User 4Ever | http://biuro24.pl ]
[ P4 3500 + CNPS7000A-Cu | 1024MB DDR400 CL2 TwinMOS ]