Re: Czyszczenie obiektywu kamery

Autor: macminer <mac-junkout_at_polbox.com>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 15:45:00 MET DST

Rostov wrote:
> Niedawno zakupiłem sobie kamerkę internetową 150 Spacecam Portable z Trusta.
> Ostatnio, podczas używania kamery w warunkach słabego oświetlenia zauważyłem
> małe białe punkty na obrazie wyświetlanym przez program obsługujący kamerę -
> Video Impression 1.6. Punkty te okresowo migają, więc wydaje mi się, że są to
> jakieś mikrozanieczyszczenia,

Są to wady matrycy. Na 100%. Trust wkłada do swoich kamer totalne g...
Wiem, bo reklamowałem u sprzedawcy trochę inną kamerkę Trusta na
podstawie takich samych objawów - kamerka poszła do ekspertyzy i
reklamacja została uznana.

A punkty migają, bo strumień danych jest kompresowany i czasem przykrywa
je interpolacja. Prawdopodobnie gdybyś zrobił tą kamerą nieruchome
zdjęcie czarnej płaszczyzny w pełnej rozdzielczości kamery, zobaczyłbyś
wyraźnie, gdzie są uszkodzenia matrycy.

--
macminer