Czyszczenie obiektywu kamery

Autor: Rostov <shak04_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 12:53:18 MET DST

Niedawno zakupiłem sobie kamerkę internetową 150 Spacecam Portable z Trusta.
Ostatnio, podczas używania kamery w warunkach słabego oświetlenia zauważyłem
małe białe punkty na obrazie wyświetlanym przez program obsługujący kamerę -
Video Impression 1.6. Punkty te okresowo migają, więc wydaje mi się, że są to
jakieś mikrozanieczyszczenia, które dostały się na powierzchnię szklanej
części obiektywu. W związku z tym mam pytanie :
Czym najlepiej wyczyścić obiektyw tej kamery tak aby go nie uszkodzić ?
Praca jest dosyć trudna do wykonania, ponieważ szklana część obiektywu ma
średnicę około 2 mm.

Z góry dziękuję za odpowiedź

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl