Re: Extremalne wyciszenie zasilacza

Autor: Robert Skłodowski <rsklodowski_at_aquael.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 13:35:40 MET DST

Użytkownik "Fosgate" <fosgate@poczta.onet.usun.to.pl> napisał w wiadomości
news:c9n1kp$jer$1@news.onet.pl...
> duże
>
> Proponuję jeden duży radiator zamontowany na zewnątrz obudowy zasilacza
> np. w miejscu wiatraka, do niego należy przykręcić elementy aktywne
> wylutowane z płytki zasilacza o następnie przewodami ponownie połączyć je
> z płytką, musisz oczywiście pamiętać o podkładkach izolujących. Jeśli
> dobierzesz jak największy radiator (chodzi i powierzchnię podstawy jak i
> wysokość "grzebienia") to powinno być ok.
Taki właśnie mam pomysł, tylko czy ktoś to już testował?
Czy ktoś ma jakieś praktyczne doświadczenia?
Czy standardowe zasilacze (takie za 60PLN) wytrzymują taką operację czy
trzeba kupić coś lepszego.

> Do obudowy zamontuj cichy wentylator (np. Arctic z czujnikiem temp.
> ok.20zł)
No nie o to mi chodziło. Raczej o wiercenie dziur w obudowie komputera i
zasilacza, by ciepłe powietrze samo się unosiło.
Wiatrak z komputera został usunięty w pierwszej faize projektu.

> Rozważ również zmianę procka na Celerona i grafikę na coś mniej
> prądożernego, domyślam się że komp nie będzie służył do grania.
No raczej nie nie da, ale się jeszcze zastanowię, może trochę zmiejszę
taktowanie karty graficznej.
> A właściwie do czego ma on służyć ?
> RF
Ma służyć do oglądania TV i DivX, serwer drukarki.

Robert