Re: Czy do switcha potrzebny jest router?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:55:27 MET DST

Adamo <czarnecki.adam@wp.pl> zapodał(a):
> Do switcha potrzebny jest router, czy można do podlaczenia 3 kompow uzywac
> samego switcha? Bo mam stale lacze a chce je rozdzielic miedzy te 3 kompy.

switch to koncentrator...
Router to urządzenie, które samo korzysta z łącza a komputery
w sieci wewnętrznej się do niego łączą (czyli on jest pośrednikiem...).

Jak masz sieć np. z osiedlówki (Rj-45), to wystarczy switch: jednak
są sytujacje, że to nie przejdzie (np. wpisane przez providiera MAC)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl