Re: Radeon 9600 PRO czy GF 5600/5700 ULTRA ?

Autor: buziak <buziak_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 22:54:45 MET DST

Użytkownik "Shortys" <shortys1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:c9kk47$jia$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Już w poście OVERCLOCKING wspomniałem, że chce wymienić kompa. No i teraz
> znów mam problem z wyborem dobrej grafiki. Zależy mi na stabilnej pracy
gier
> dlatego tutaj leprze są GF. Nie chce wydawać majątku na karte grafiki ale
> zależy mi żeby taki Far Cry chodził mi na FullDetalach płynniutko. No więc
> jaką karte mi polecicie? (zależy mi na waszych osobistych doświadczeniach
co
> do kart, bo statystyki niestety często zawodzą :/ )
>
> POZDRAWIAM
> Shortys
Odpowiem tak do FarCry moim zdaniem to minimum Radek 9800 lub FX 5900 Ultra
na dodatek dobrej firmy np. Laudatek lub Gainward dlatego że na pokładzie
tych kart można się spodziewać dobrych i szypkich pamięci
jest to bardzo ważne. Ja osobiście posiadam Gainward FX5900XT Ultra i musze
wam powiedzieć że przy pełnych detalach trochę zacina.
W/w karty tych producentów nie są tanie 1200-1100 coś koło tego.
Ostatnio miałem kartę MSI FX5600 za 700 zł. na tej karcie odpuściłem sobie
granie w FarCry.
Nie jestem fanem ani radka czy nvidi ale cenie sobie dobre karty dobrych
producentów i nie dbam czy to radek czy inny układ.
Sugeruje nie oszczędzać jeżeli chcesz grać w gry takie jak FarCry.