Re: Padniety komp - prosze o sugestie :)

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_USUN-RU.kadu.net.RU>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 20:18:03 MET DST

Tomek Jarzynka wrote:

> Hej,
> mam taki problem:
> probowalem odpalic stara plytke + cel 366 + 384 ram. Komputer
> uruchomil sie, pochodzil z godzine i padl, tj. dyski chodza,
> wiatraczki tez, ale monitor jest ciemny i ciagle swieci sie
> dioda LED. Zmienilem plyte glowna na nowa (razem z zintegr.
> grafika), potem procesor i nadal to samo. No coz, zostala tylko
> pamiec... czy moze dawac takie objawy?

Brak mi slow. Zmienilem pamiec i nadal jest to samo. Po odlaczeniu
dyskow za to lampka HDD gasnie, ale monitor nadal nie wstaje
(wiatraczek kreci sie, power sie swieci i tyle).
1) czy to mozliwe, ze wadliwa tasma/dysk zjaraly na smierc 2
kontrolery na 2 plytach?
2) wiatraczek od procka jest podlaczony do zasilania dyskow
(kiedys brakowalo mi kabelkow). Dlugo tak dzialalo i bylo OK,
czy to moglo zaszkodzic?

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) kadu (dot) net
"Common sense is what tells you that the world is flat"