Re: Jak wyłaczyć komunikat - kabel sieciowy odłączony

Autor: Big Jack <AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 20:12:57 MET DST

W wiadomości: news:c9l2jt$4ch$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik: *ArD* napisał(a):

> Zatem we właściwościach połączenia jest opcja "Pokaż ikonkę na pasku
> zadań podczas połączenia". Wystarczy to odznaczyć.

Wprawdzie na Win2k już dawno nie jeżdżę i nie pamiętam jak się
zachowuje, ale wiem z całą pewnością, że taki manewr jest całkowicie
nieskuteczny w Win XP, bo w momencie odpięcia kabla sieciowego właśnie
wyskakuje ta ikonka i komunikat bez względu na to, że we właściowściach
połaczeń jest wyłączona. Tak myślę, że Win2k i Win XP mają wiele
wspólnego i jestem ciekaw jak to bedzie faktycznie.
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675