Re: kupowanie kompa

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:42:36 MET DST

In news:c9l2sn$2vhm$1@news.atman.pl,
Mrqs <globi@parampapolbox.com> typed:
> Witam,
>
> Ostatnio wpadlo mi troszke grosza, a ze moj kompik jest cieniutki
> (AMD 1Ghz) postanowilem to zmienic. Jednak nie jestem oblatany w
> prockach, plytach itd. i nie chcialbym walnac jakiegos babola i wydac
> kase bez sensu.
> Chce wymienic plyte, procka i grafe. Sporo grywam 3D ale nie tylko.
> Krotko mowiac potrzebuje w miare nowoczesny, wydajny sprzet za mniej
> wiecej 2,0 do 2,4 tys. (W tym jeszcze chcialbym zmiescic 512 RAM).
> Mam prosbe - doradzcie jaki sprzet wybrac.
>
> bardzo bede wdzieczny za kilka uwag i porad

jak sprzedasz stary sprzet za ok 400PLN to juz bedziesz mial 2800PLN, a
wtedy mozna zakupic radeona 9800PRO, 512MB DDR 400, plyte np ABITA NF7 (to
juz wg uznania, wystarczy tez pewnie tansza MSI KT6 Delta albo KT6V),
Procesor Barton 2500+ (pojdzie spoko na 3200+). Przy takim sprzecie nie
mozesz zapomniec o dobrym zasilaczu np 360W Chiefteca i dobrym chlodzeniu np
Pentagram Freezone :-)

pzdr.
trzmiel