kupowanie kompa

Autor: Mrqs <globi_at_parampapolbox.com>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 19:31:39 MET DST

Witam,

Ostatnio wpadlo mi troszke grosza, a ze moj kompik jest cieniutki (AMD 1Ghz)
postanowilem to zmienic. Jednak nie jestem oblatany w prockach, plytach itd.
i nie chcialbym walnac jakiegos babola i wydac kase bez sensu.
Chce wymienic plyte, procka i grafe. Sporo grywam 3D ale nie tylko. Krotko
mowiac potrzebuje w miare nowoczesny, wydajny sprzet za mniej wiecej 2,0 do
2,4 tys. (W tym jeszcze chcialbym zmiescic 512 RAM). Mam prosbe - doradzcie
jaki sprzet wybrac.

bardzo bede wdzieczny za kilka uwag i porad

Mrqs

P.S. I jeszcze jedno - nie znam sie na kreceniu, wiec nie musze miec kompa
dobieranego pod tym katem.
No i na zbyciu zostanie mi AMD 1Ghz/266, MSI GF G2Ti PRO vivo, Soltek SL
75DRV 2, DDR 256 RAM.
Za ile orientacyjnie mozna to puscic?