Re: LCD-Dell,Sony,Iiyama,.....?

Autor: Robert_ <robert_wytnijtoas_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 16:33:31 MET DST

T.V8 napisał(a):

> 1600PLN to jest cena ze znizka dla mojej firmy.
>
> T.V8

Posiadam od pol roku Dell'a 1702FP (prod. koniec 2002, posiada DVI)i
poki co jestem zadowolony. Obraz ostry, kolory OK. Brak badpikseli.
Kontrast, kolory i generalnie ustawienia po dostrojeniu po poczatkowych
problemach wzrokowych juz mi zaczely odpowiadac. Kąty niezle i ze
smuzeniem tez nie ma problemow. Wydaje mi sie ze moglby byc
"czarniejszy" przy slabszym oswietleniu w pomieszczeniu dlatego za
monitorem trzymam zapalona niewielka lampke halogenowa w czasie nocnej
pracy ...choc trudno porownac ten parametr z innymi monitorami w
sklepach gdzie jest dosc jasno. Mysle ze jezeli to w miare nowy model
Della to warto kupic bo matryce sa coraz lepsze a firma raczej starannie
dobiera kooperantow.

Robert