Re: Jaka drukarka laserowa???

Autor: RR <kubus.puchatek_at_jotul.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 16:00:43 MET DST

najlepiej kup nowa hp 1300
http://www.esc.pl/index.phtml?id=cennik&group=11&PHPSESSID=0c9af3ea89c37114d48b4d910719e848

co prawda cena przerasta minimalnie kwote o ktorej mowiles
ale warto zauwazyc ze potrzebujesz drukarki do wydrukow rowniez DOS
wiec to bedzie najtanszy nowy hp ktory z tym sobie poradzi
poza tym nowe to zawsze nowe kupilem juz
w sojej karierze klika uzywanych drukarek i zawsze sa klpoty
tym bardziej ze biuro rachunkowe generuje tony dokumentacji wiec warto
podeprzec
sie od czasu do czas gwarancja
pozdro

RR
zycie to powolne umieranie przerywane orgazmami ;)

Użytkownik "Filippo" <Filippo@acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> Jakiś czas temu pytałem o drukarkę atramentową do biura, doradzono mi
żebym
> kupił raczej laserową. Przemyślałem stan moich finansów w tym miesiącu:) i
> doszedłem do wniosku że mogę kupić laserową drukarkę w cenie 1000-1200 zł.
> teraz chciałbym prosić o pomoc w wyborze juz konkretnego modelu.
Próbowałem