Jaka drukarka laserowa???

Autor: Filippo <Filippo_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 12:22:14 MET DST

Jakiś czas temu pytałem o drukarkę atramentową do biura, doradzono mi żebym
kupił raczej laserową. Przemyślałem stan moich finansów w tym miesiącu:) i
doszedłem do wniosku że mogę kupić laserową drukarkę w cenie 1000-1200 zł. I
teraz chciałbym prosić o pomoc w wyborze juz konkretnego modelu. Próbowałem
sam cos wybrać ale całkowicie nie znam sie na tym. Drukarka będzie używana w
biurze, wydruki czarno białe, około 30-50 stron dziennie, system ME, sieć na
2 kompy, raczej wolałbym nową. Ale najważniejsza sprawa muszę wykonywać
wydruki z programów księgowych pracujących w dosie i zależy mi żeby dobrze
współpracowała z takimi programami. Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Filippo