Re: Dziwne dźwięki po włączeniu komputera

Autor: kermit <kermit12.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 09:31:57 MET DST

Marco <notrue@interia.pl> napisał(a):

> MODECOM 300W GT 115 zł

Zastanawiam się czy 300W wystarczy. W zasadzie nie zamierzam rozbudowywać
kompa o żadne inne elementy, a więc tylko 1 HD, 1 CD. W papierach od kompa
znalazłem też instrukcję do odudowy, z której wynika, że to CODEGEN z
zasilaczem typu 250XI. Problem jednak w tym, że w 2 miesiące po zakupie
spaliła się płyta główna. Komp poszedł do serwisu, gdzie wymienili płytę
i... zasilacz, bo z nim też ponoć było coś nie tak, więc nie wiem co
wpakowali do środka, a na obudowie nie ma żadnych danych.

--
Kermit