wyciszanie kompa

Autor: kadi <kadi_at_ks.k.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 00:10:47 MET DST

witam
wpadlem w wir wyciszania kompa i po wymianie zasilacza (z jakiegos
tfu, tfu noname'a) na FSP (fortron) z regulacja obrotow wentylatora,
z zasilaczem mam spokoj. mam celerona 1.2GHz a na nim najwiekszy radiator
jaki kiedys znalazlem w sklepie. nie wiem jak sie mierzy wentylator,
ale tak miedzy otworami ma te 60mm wiec przypuszczam ze to 60x60.
no ale przejdzmy do sedna. standardowo mam 32 stopnie na procku. ostatnio
puscilem ten wentylator na 7V. temp procka nie zmienila sie, ale w srodku
obudowy
mi podskoczyla o 5 stopni (na grafice tez z 43C na 48C). myslalem by
zalozyc
papsta ale cena mnie odstrasza. chcialem tez zalozyc jakis 80x80 ale
przejsciowke
z 60 na 80 widzialem za 16zl!!!
moja obudowa nie ma dodatkowego wyjcia na wentylator z tyl, a z przodu mam
tak
mala szczelina ze jak zaloze tam wentylator po slychac swist powietrza.

moze ma ktos jakies pomysly?
http://www.ks.k.pl/~kadi/komp.jpg
to zdjecie kompa mego ;) moze ktos fachowo zerknie i podrzuci co tu mozna
tanim kosztem wymodzic...

--
pozdrawiam
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |