Kto ma oryginalną płytę Intela ?

Autor: Tom <tom632_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:04:17 MET DST

Wiem że nie mają one over-clockingu, ale ja chcę zrobić under-clocking.
Interesuje mnie płyta basic tj. Rock Lake 865PE Perl ( czy jakość tak ).
Np. dziś na AsRock spuściłem FSB z 200 do 100 MHZ, i z 3.2 miałem 1.6 i
wiadomo mniejsze zużycie mocy, chłodniej, mniejsze zużycie wszystkich
podzespołów i może to mieć znaczenie jeśli z jakichś względów komputer leci
po nocach awymagam max wydajności tylko czasami :)

Tomek