Re: Dziwne dźwięki po włączeniu komputera

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:32:21 MET DST

Użytkownik "kermit" <kermit12.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c9ikh9$6v4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wiatrak od procesora to
> raczej nie jest, bo po zdjęciu obudowy nic podejrzanego nie zauważam, a
> dźwięk raczej dochodzi z okolic zasilacza. Owe świerszczenie można
byłoby
> również opisać jako iskrzenie, w każdym razie nic nie widać, a słychać.

Ja myślę, że to zasilacz - ja wyjąłbym go z obudowy, odkręcił pokrywe i
odpalił kompa uważnie przysłuchując się czy dzwięk nie pochodzi właśnie z
niego. I jeszcze radziłbym sie pospieszyć, bo jak ten Megabajt pierdutnie
to może zabrać do grobu swoje koleżanki Sz.P. Pamięc, Grafikę, płytę oraz
kolegów Sz. P. Procesor, Dysk itd. :-)