Re: Dziwne dźwięki po włączeniu komputera

Autor: Mirek <mirek88_at_go2.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 22:10:14 MET DST

Użytkownik kermit napisał:
> Temat może głupawy, ale nie da się tego w prosty sposób zawrzeć w temacie.
> Otóż od pewnego czasu zauważyłem, że po włączeniu komputera coś wydaje
> dziwne dźwięki. Objawia się to jakby takim cichym świerszczeniem.

Też tak miałem, komputer wydawał z siebie dziwne świerszczace dźwięki,
było to dosyć irytujące szczególnie wieczorem, jednak nigdy dokładnie
nie zlokalizowałem źródła "świrszczenia". Przy wymianie grafiki i
dołożeniu kolejnego HDD zmieniłem też zasilacz na Chifteca i od tej
chwili cisza, żadnego niezidentyfikowanego "świerszczenia" (wcześniej
był Codegen). Proponuję więc spróbować z innym zasilaczem.

Pozdrawiam

Mirek