Re: zasilacz

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 15:07:18 MET DST

> Wolalbym uniknac kupna nowego kompa;)Na zasilacz chetnie wydalbym nie
> wiecej niz 150zl. Nie jestem pewien czy do mojego sprzetu(Duron 1GHz,
> GeForce 2, 256 RAM) potrzebuje 350W czy moze 300 wystarczy. Najchetniej
> kupilbym oczywiscie zasilacz z zabezpieczeniami i dodatkowo dosyc cichy,
> ale nie wiem czy za cene 150zl cos takiego dostane. Jesli mozesz, to
> zasugeruj najlepsze wedlug Ciebie rozwiazanie. Z gory dzieki.

za jakieś 130zł qpisz Modecoma 300GT moc 300W. Też robiony przez Fortron
Source. Do takiego sprzętu jak masz to i tak nadto. Jeśli chodzi o głośność
to jest praktycznie niesłyszalny. Sam mam takiego. Sprawdzałem kilkanaście
egzemplarzy i wszystkie były takie. Zasilacze te mają 3 lata gwarnacji. Nie
rozczarujesz się. Na www.tomshardware.pl był kiedyś test zasilaczy i 300W
Fortrony dawały do 360W. Wg tego co pisali elementy elektroniczne w tych
zasiłkach są bardzo wysokiej jakości.

Pozdrawiam. Seba