Problem z aktualizacja biosu

Autor: Kubu$ <NO.SPAM.WYTNIJ.TO.kubuss_at_NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 15:09:53 MET DST

Witam,

Wzialem sie za aktualizacje biosu na plycie glownej ABIT NF7-S w wersji
pierwszej, sciagnelem ze strony globalnej Abita najnowszej wersji w pliku
nf725.exe, wrzucilem na dyskietke, dodatkowo utworzylem druga dyskietke
startowa spod Win98 i odpalilem z niej kompa. potem zmienilem dyskietke na
ta z biosem, uruchomilem nf725.exe, rozpakowal ladnie pliki, napisalem runme
i odpalil sie flasher i wyrzucil mi taki komunikat:
The program file's part number
does not match with your system!

Raczej wiem jaka mam plyte glowna i na stronie z ktorej to pobieralem
sprawdzilem, w czym jest problem??

--
Pozdrawiam
Kubu$