Re: serial ATA dla Asusa A7V8X

Autor: Miszka <brandzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 08:18:06 MET DST

    Dzięki, szkoda że wcześniej przy zakupie nie sprawdziłem. Chociaż
sprzedawca twierdził, że jest. Pewnie sam nie wiedział, tylko sugerował się
opisami w jakimś cenniku. Bo polecił mi tą płytkę w zamian za MSI, której
wtedy nie mieli na składzie, a ja się zasugerowałem marką ASUS. Co do płytki
jest oki, tylko brak serial ATA. Frajerstwo nie popłaca.

    Pozdrawiam Miszka.