Re: jaka wydajność drukarek?

Autor: wojtek (photoman22_at_op.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 18:48:14 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Jędrasik" <harry2517@[NOSPAM]go2.pl> napisał w
wiadomości news:c6tifr$c1c$1_at_news.onet.pl...
> Witajcie,
> Zastanawiam się nad zakupem drukarki atramentowej głównie do drukowania
> zdjęć (kolorowych - 80%, czarno-białych - 20%) 15x20cm w maksymalnej
jakości
> na papierze błyszczącym o gramaturze od ok. 160 do ok. 240 g/m2.
> Limit cenowy to 700 zł.
> Na razie na celowniku mam Epsona R200 (za ok. 600 zł) i HP PhotoSmart 7660
> (za ok. 700 zł).
> Interesuje mnie jednak ich wydajność. Komplet oryginalnych tuszy do Epsona
> R200 to ok 400 zł, natomiast do HP 7660 to wydatek rzędu 500 zł (za
> [...]

Witam

Moim skromnym zdaniem takie rozwiazanie nie ma sensu, bo wyjdziesz an tuym
jak przyslowiowy zablocki na mydle. Znacznie taniej wyjdzie ci robienie
odbitek w labie. Dopiero wydruki A4 wychodza tanije niz w labie( ale mysle
ze predzej ci ta drukarka padnie nim choc wyjdziesz na tym interesie na 0).
W przypadku zdjec odpadaj wszelkeij masci zamienniki. Na pl.rec.foto.cyfrowa
bylo kilka dyskusji z ktorych wniosek byl jeden ze drukowanie oplaca sie
dopiero wtedy gdy przerobisz drukarke na stale zasilanie ( chyba tak suie to
nazywalo).
Kolejna sprawa to kalibrowanie, samemu ciezko to zrobic, a jest to bardzo
upierdliwe.
Sam mam canona i550, ale ja go kupowalem z mysla o druku glownei tekstu i od
czasu doc zasu zdjec w formacie A4. Drukowalem tez fotki do dokumentow, i
jakosc na poziomie polaroida.

Pozdrawiam