Re: Problem z dzwiękiem 5.1 SPDIF/AC3

Autor: Grzegorz (brioszki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 14:26:56 MET DST

Właśnie nie mam takiego wyjścia, jest podobno gdzieś na karcie wewnątrz.
Myślałem tylko że takie głośniki sprzedawane w komplecie obsłużą wszystkie
opcje karty dzwiękowej. Właśnie kombinowałem w AC3 Filter. Niby działa ale
jakoś nie jestem całkowicie zadowolony. Nie wiem tylko czy ja mam coś źle
skonfigurowane czy tak poprostu juz jest ścieżka nagrana. W przednich
głośnikach mam rozmowy, tylnie czasami tylko wydają dzwięki. Niby OK ale
jakoś wg mnie za rzadko. Wyobrażałem sobie dzwięk równomiernie rozdzielony
na wszystkie kanały. Grzebanie w Matrix Filter cos tam niby zmienia ale też
nie tak jak bym chciał. Dzięki za pomoc, myślałem że może coś programowo tam
ustawie z tym cyfrowym wyjściem ale niestety żeby oglądać filmy z prawdziwym
efektem trzeba iść do kina.

Pozdrawiam
Grzegorz