Re: Co się dzieje z moją nagrywarką DVD- jak ją naprawić ??

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Fri 30 Apr 2004 - 09:08:52 MET DST

Użytkownik <czeslove_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Co dalej??
> PzdrDS

Udac sie do sklepu i kupic nowa nagrywarke .Zakupy beda przyjemne bo
sfinansuje je szwagier
- na otarcie lez mozesz dac mu tego a04 -bedzie mial bardzo drogi cdrom .
Ja pozyczam
tylko sprzet bedacy na gwarancji , unikam w ten sposob takich przykrych dla
mnie finansowo sytuacji
(choc jeszcze nie zdarzylo mi sie zepsuc pozyczonego sprzetu).
A na powaznie to skoro w ogole nie czyta plyt DVD i nie pomaga czyszczenie
to pewnie padl laser - naprawa polega na wymianie
calego pickupu i jest raczej nieoplacalna .

pzdr