Re: athlon xp jaka temperatura pracy?

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 22:17:10 MET DST

> Ja mam Athlona XP Palomino 1800+ z Arctic Cooling 2 TC i temperatura przy
> normalnej pracy w windzie nie przekracza 55 stopni, a po obciążeniu
dochodzi
> max do 62 (Prime 95 po kilku godzinach działania). Sugerowałbym wymianę
> zestawu chłodzącego CPU dla własnego komfortu psychicznego. Pozdrawiam.
>
> Piotrek

U mnie przy zmknietej budzie po całodziennej cięzkiej pracy (kompresja kilku
filmów z dvd=>dvix) procek (a1,8 xp Palomino)nagrzał sie do 69 stopni
otwarcie obudowy spowodowało spadek temperatury o ok 4C (ale sie mocno
sprzent zakurzył musze go posprzątać) i to w zime.
 Sprzent chodzi od ok 1,5 roku stabilnie w codziennej pracy z temperaturą
normalną w okolicach 50-55C wiec niema się czym przejmować