Re: athlon xp jaka temperatura pracy?

Autor: Piotrek (pkmail_at_2com.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 21:19:35 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kamik" <kamik1000_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [ciach...]
> żeby
>
> 75 to bezpieczna wartość. I nie przejmuj się wysoką temperaturą, jeśli to
> Palomino...
> <ciach>

Ja mam Athlona XP Palomino 1800+ z Arctic Cooling 2 TC i temperatura przy
normalnej pracy w windzie nie przekracza 55 stopni, a po obciążeniu dochodzi
max do 62 (Prime 95 po kilku godzinach działania). Sugerowałbym wymianę
zestawu chłodzącego CPU dla własnego komfortu psychicznego. Pozdrawiam.

Piotrek