Sieć ( proszę o rade )

Autor: GIBOL (pgportal_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Apr 2004 - 22:39:23 MET DST

Witam ! mam zamiar zrobić koledze sieć. mianowicie am to wyglądać tak: U
kolegi ma być Neo + dzielona na 2 kopmpy a do tego antenka zeby zrobić sieć
z domem na tym samym placu ale 200 metrów dalej. Myślałem o zakupie
urządzenia radiowego z wbudowanym routerem i switchem ( zeby dać do niego
modem Adsl czyli neo i podłączyć 2 kompy w 1 domu oraz dać to do anteny na
dachu a w 2 domu wystarczy tylko antena i karta radiowa na pci.) Doradzcie
czy zrobic to tak czy w inny sposó oraz jai sprzęt i anteny wybrać???